Просування сайту в ТОП, 8 простих кроків
Створити сайт – це лише початок вашого бізнесу в інтернеті, основна робота починається, коли ви почнете випереджати ваших конкурентів у пошуковій видачі за певним запитом. Неправильне припущення багатьох підприємців полягає в тому, що позиції в пошукових системах давно вже вибудовані. Найчастіше “молоді” сайти, у яких за плечима 8 місяців існування, зміщують 5-річні сайти. Вся справа у правильному підході до просування. Для того, щоб потрапити в ТОП пошукових систем, Вам необхідно зробити 8 простих, але трудомістких кроків.
- Аудит конкурентів
- Підбір запитів
- Внутрішня оптимізація
- Якісний контент
- Зовнішня оптимізація
- Отримання посилань
- Соціальні сигнали
- Поведінкові фактори
- Аудит конкурентів
Відкрийте ваш браузер у режимі інкогніто та проаналізуйте 20 сайтів, які знаходяться по черзі на цих позиціях. Усі дані запишіть у таблицю Excel. Аналізувати потрібно за такими критеріями:
Юзабіліті сайту (0-10) (чим сайт сподобався? він швидко вантажився, зрозуміло все розписано, зручний у використанні і т.д.)
Структура сайту, розділи, контент (0-10) (то як виглядає сайт зсередини)
Вік сайту web.archive.org
Відвідуваність/місяць similarweb.com
Сторінок у Google та Яндекс
Донори ahrefs.com/ua/backlink-checker
Активність у соц. мережах
Приблизно так, виглядатиме ваша таблиця, але заповнена;)
Підбір запитів
Навіщо потрібен список запитів?
- Маркетинговий аналіз (дізнатися, які запити зараз потрібні) http://wordstat.yandex.ru/ або https://www.bukvarix.com/
- Структура сайту
- Нові розділи
- Оптимізація сторінок
- ТЗ на тексти для сайту
- Тексти посилань (анкори)
Як формувати перелік запитів?
- Назва категорій/послуг
- Збираємо запити
- Запити конкурентів
- Видалення зайвих (не цільових)
- Угруповання за змістом
- Внутрішня оптимізація
Структура (формування вашого сайту, виходячи з тих запитів, які вам необхідні)
Title (назва сторінки)
Description (опис для вашої сторінки)
H1-H3 (заголовки)
Robots.txt (файл для обмеження індексації)
Sitemap.xml (карта сайту, для відображення запитів у пошуковій системі)
Адаптивність та кросбраузерність (вид вашого сайту на різних пристроях та браузерах)
Швидкість завантаження сторінки
Зовнішня оптимізація
Якщо про Вас не говорять з інших джерел, то Ваш сайт не цікавий користувачам і сайт не потрапить у ТОП пошукових систем. Тому необхідно отримати посилання на ваш сайт з інших джерел.
Ось джерела, де можна отримати/замовити безкоштовні посилання:
Безкоштовні агрегатори сайтів
Писати круті статті
У друзів
Товар для огляду
Обмін посиланнями
Гостьові пости
Google Alerts
Отримання посилань
Точна кількість вічних посилань вам ніхто не скаже, потрібно щоб було із запасом. Звичайно все залежить від товару/послуги, які ви просуваєте і кількості посилань у ваших конкурентів. Я б рекомендував вам мати 250 сайтів, що посилаються. Найкраще купувати на gogetlinks та miralinks
Ціни на платні посилання:
Безкоштовні
150 посилань
Самі або 0.8 дол
60 дол/ 3 місяці
20 дол / місяць
Платні
100 посилань
по 4-5 дол
450 дол/ 3 місяці
150 дол / місяць
Соціальні сигнали
Пошукова система дуже дивиться на те, на скільки ваш сайт обговорюємо в соціальних мережах. Навіть якщо ви з них не отримаєте клієнтів, то для пошукових систем це величезний плюс.
Які бувають соціальні сигнали?
Посилання (що більше посилань у соц. мережах, то краще)
Трафік за посиланням
Лайки
Репости
Вступ до груп
Активність груп
Дуже важливо розвивати вашу групу в соціальних мережах, якщо конкурент цього не робить, отже, у вас є переваги.
Поведінкові фактори
Користувач з пошуку
Користувач усередині сайту
проведений час
перегляди сторінок
глибина переглядів
% відмови (якщо не було переходу на іншу сторінку, ПС Google показує % відмови та опускає вашу сторінку вниз)