Просування сайту в ТОП, 8 простих кроків

продвижение сайтов

Створити сайт – це лише початок вашого бізнесу в інтернеті, основна робота починається, коли ви почнете випереджати ваших конкурентів у пошуковій видачі за певним запитом. Неправильне припущення багатьох підприємців полягає в тому, що позиції в пошукових системах давно вже вибудовані. Найчастіше “молоді” сайти, у яких за плечима 8 місяців існування, зміщують 5-річні сайти. Вся справа у правильному підході до просування. Для того, щоб потрапити в ТОП пошукових систем, Вам необхідно зробити 8 простих, але трудомістких кроків.

  • Аудит конкурентів
  • Підбір запитів
  • Внутрішня оптимізація
  • Якісний контент
  • Зовнішня оптимізація
  • Отримання посилань
  • Соціальні сигнали
  • Поведінкові фактори
  • Аудит конкурентів

Відкрийте ваш браузер у режимі інкогніто та проаналізуйте 20 сайтів, які знаходяться по черзі на цих позиціях. Усі дані запишіть у таблицю Excel. Аналізувати потрібно за такими критеріями:

Юзабіліті сайту (0-10) (чим сайт сподобався? він швидко вантажився, зрозуміло все розписано, зручний у використанні і т.д.)

Структура сайту, розділи, контент (0-10) (то як виглядає сайт зсередини)

Вік сайту web.archive.org

Відвідуваність/місяць similarweb.com

Сторінок у Google та Яндекс

Донори ahrefs.com/ua/backlink-checker

Активність у соц. мережах

Приблизно так, виглядатиме ваша таблиця, але заповнена;)

Підбір запитів

Навіщо потрібен список запитів?

  1. Маркетинговий аналіз (дізнатися, які запити зараз потрібні) http://wordstat.yandex.ru/ або https://www.bukvarix.com/
  2. Структура сайту
  3. Нові розділи
  4. Оптимізація сторінок
  5. ТЗ на тексти для сайту
  6. Тексти посилань (анкори)

Як формувати перелік запитів?

  • Назва категорій/послуг
  • Збираємо запити
  • Запити конкурентів
  • Видалення зайвих (не цільових)
  • Угруповання за змістом
  • Внутрішня оптимізація

Структура (формування вашого сайту, виходячи з тих запитів, які вам необхідні)

Title (назва сторінки)

Description (опис для вашої сторінки)

H1-H3 (заголовки)

Robots.txt (файл для обмеження індексації)

Sitemap.xml (карта сайту, для відображення запитів у пошуковій системі)

Адаптивність та кросбраузерність (вид вашого сайту на різних пристроях та браузерах)

Швидкість завантаження сторінки

Зовнішня оптимізація

Якщо про Вас не говорять з інших джерел, то Ваш сайт не цікавий користувачам і сайт не потрапить у ТОП пошукових систем. Тому необхідно отримати посилання на ваш сайт з інших джерел.

Ось джерела, де можна отримати/замовити безкоштовні посилання:

Безкоштовні агрегатори сайтів

Писати круті статті

У друзів

Товар для огляду

Обмін посиланнями

Гостьові пости

Google Alerts

Отримання посилань

Точна кількість вічних посилань вам ніхто не скаже, потрібно щоб було із запасом. Звичайно все залежить від товару/послуги, які ви просуваєте і кількості посилань у ваших конкурентів. Я б рекомендував вам мати 250 сайтів, що посилаються. Найкраще купувати на gogetlinks та miralinks

Ціни на платні посилання:

Безкоштовні

150 посилань

Самі або 0.8 дол

60 дол/ 3 місяці

20 дол / місяць

Платні

100 посилань

по 4-5 дол

450 дол/ 3 місяці

150 дол / місяць

Соціальні сигнали

Пошукова система дуже дивиться на те, на скільки ваш сайт обговорюємо в соціальних мережах. Навіть якщо ви з них не отримаєте клієнтів, то для пошукових систем це величезний плюс.
Які бувають соціальні сигнали?

Посилання (що більше посилань у соц. мережах, то краще)
Трафік за посиланням
Лайки
Репости
Вступ до груп
Активність груп

Дуже важливо розвивати вашу групу в соціальних мережах, якщо конкурент цього не робить, отже, у вас є переваги.

Поведінкові фактори

Користувач з пошуку

Користувач усередині сайту

проведений час

перегляди сторінок

глибина переглядів

% відмови (якщо не було переходу на іншу сторінку, ПС Google показує % відмови та опускає вашу сторінку вниз)