Корпоративний сайт

Успіх розвитку бізнесу в інтернеті багато в чому залежить від типу сайту, який вибраний для його просування. Корпоративний сайт – один із найефективніших інструментів на шляху розвитку компанії. Він дає великі можливості для створення якісного контенту, який розповість про товари, послуги та діяльність компанії.

Переваги корпоративного сайту

Основна мета для власників компаній та підприємств – залучити якомога більше клієнтів та партнерів, збільшивши тим самим продаж та прибуток. Корпоративний сайт повністю дозволяє це зробити, завдяки ряду важливих переваг.

Формування іміджу. Корпоративний сайт відображає репутацію та статус компанії в очах цільової аудиторії. Він може містити історію компанії, місію, цілі, портфоліо готових робіт, досягнення, нагороди, сертифікати та інші елементи, які наголошують на професіоналізмі та надійності.

Просування товарів та послуг. Корпоративний сайт працює 24/7, що дозволяє клієнтам ознайомитися з можливостями компанії в будь-який зручний час.

Економія. Корпоративний сайт є недорогим та довгостроковим інвестиційним проектом, який окупається за рахунок збільшення доходів та скорочення витрат. Економія досягається за рахунок мінімізації витрат на рекламу іншими засобами, замовлення друкованої продукції. При цьому не доведеться платити зарплату великому штату фахівців, додатково орендувати офіс для виконання аналогічних функцій офлайн.

Гнучкість. Змінити корпоративний стиль, функціонал, оновити контент на корпоративному сайті можна будь-коли без великих витрат. Це дозволить легко адаптуватися до сучасних вимог як нових трендів у дизайні, так і покупців.

Яким має бути корпоративний сайт?

Щоб вкладення в розробку корпоративного сайту були повністю виправдані, він має відповідати низці вимог:

ретельно продуманий дизайн, що точно відображає корпоративний стиль компанії, підвищує впізнаваність бренду, формує позитивні асоціації у клієнтів;

грамотний функціонал дозволяє клієнтам з комфортом ним користуватися та створює приємне враження про компанію;

наявність форми зворотного зв’язку, можливості замовити зворотній дзвінок та зв’язатися з консультантами чи менеджерами підвищує конверсію та лояльність клієнтів.

Головна вимога до розробки корпоративного сайту

Основна вимога, якій має відповідати корпоративний сайт, це якість. Від стійкості його роботи, швидкості завантаження залежить враження покупців і партнерів про компанію.

Тому важливо не тільки розуміти мету створення корпоративних сайтів, але також довірити роботу з розробки справжнім професіоналам з великим досвідом у даній сфері.

Етапи розробки корпоративного сайту у MSN

Компанія MSN працює на ринку вже понад 13 років, має у портфоліо десятки прикладів успішно реалізованих проектів. Головні переваги компанії полягають у професіоналізмі її співробітників та наявності чіткого алгоритму створення корпоративних сайтів.

Вся робота поділяється на етапи, які послідовно виконуються один за одним:

Спочатку проводиться детальний аналіз діяльності підприємства, її продукції. Поруч із ним проводиться вивчення основних конкурентів. Це дозволяє знайти та виділити особливості, вигідно виділитися на тлі конкурентів.

На основі отриманих даних, створюється схема майбутнього сайту. Завдяки цьому, враховуються та опрацьовуються всі деталі. Якщо необхідно, вже на цьому етапі можна створювати контент.

Наступним кроком є ​​створення унікального дизайну. У MSN не використовують готові рішення: тут дизайн створюють індивідуально для кожного клієнта.

Після того, як узгоджено дизайн, фахівці виконують його верстку. Якісно виконана робота на цьому етапі гарантує коректне відображення сайту у будь-яких браузерах.

Після завершення всіх робіт проводиться тестування підключених інструментів на їхню коректну та безвідмовну роботу.

Коли все готово, сайт запускається в Інтернет.

Як розраховується ціна корпоративного сайту

Вартість робіт завжди проводиться індивідуально з урахуванням особливостей сайту. Зазвичай ціна корпоративного сайту дещо вища, ніж в інших видів. Це з тим, що для нього розробляється більше сторінок, ніж для сайту-візитки, наприклад. Крім того, зазвичай вимоги до функціоналу вищі: часто використовуються не лише зворотний зв’язок, але також рішення для співробітників компанії. Такі як: можливість вести складський облік, підтримка зв’язку зі співробітниками компанії чи підприємства.

Зазвичай вартість розробки сайту включає:

  • розроблення оригінального корпоративного дизайну;
  • CMS;
  • стартове наповнення сайту контентом;
  • тестування роботи сайту;
  • навчання управлінню сайтом.

При цьому враховується кількість сторінок, складність функціоналу, термін виконання робіт.

Дізнатися детальну інформацію про терміни та вартість просто, якщо замовити зворотній дзвінок, зателефонувати за вказаними на сайті телефонами або заповнити форму зворотнього зв’язку. Розкажіть фахівцю про свої очікування та почніть розвиток бізнесу в інтернеті прямо зараз!

Зв’язатися з нами: https://t.me/msn_developer